مصاحبه اختصاصی مدیرعامل شرکت رای صنعت با ماهنامه تخصصی پردازش

هر چند تحریم ها باعث محدود شدن ارتباط صنعتی ما با کشور های  صاحب تکنولوژی شده است ولیکن از زاویه دیگر می توان به بالاتر رفتن اعتماد ( هر چند اجباری ) کارفرمایان اشاره کرد که در سایه این  اعتماد  فضای خوبی برای بروز پتانسیل های مهندسی و تولیدی شرکت های مستعد فراهم شده است . شرکت رای صنعت توس با افزایش کیفیت ، ظرفیت و تنوع محصولات توانسته است این اعتماد را در مشتریان خود ایجاد نماید تا در صورت برداشته شدن تحریم ها ، خرید خارجی برایشان توجیهی نداشته باشد .
مهندس حسین یعقوبی مدیر عامل شرکت رای صنعت توس در گفت و گو با ماهنامه تخصصی پردازش با اعلام این مطلب گفت : بدون شک حمایت وزارت صنعت در جلوگیری از ورود تجهیزات مشابه کمک بزرگی به صنعت ، اقتصاد و اشتغال کشور خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که این شرکت در راستای گسترش فعالیت های خود ، با چه مشکلات احتمالی مواجه است و جنابعالی برای حل آن ، چه راه های پیشنهاد می نمایید ، اظهار داشت : مشکلات گسترش همه صنعتگران را میتوان به سازمان های دولتی دانست از بانک با سود های زیاد بانکی تا مقررات و مشکلات بیمه در استخدام نیروی انسانی ، مقررات مالیاتی و عدم دریافت خدمات و امکانات تخصصی از سوی شرکت شهرک های صنعتی ، بنابراین دولت و دیگر مسوولان باید با هدف ایجاد توسعه و جهش به فکر کمک به صنایع داخلی کشور باشند.
یعقوبی با اعلام این که صنایع فرآوری مواد معدنی در ایران رو به گسترش است و این گسترش همراه با کم شدن عیار ها همراه است یعنی شرکت ها می توانند به سود آوری اقتصادی برسند که تکنولوژی بالاتری را بکار بگیرند، خاطرنشان کرد که تحقق این مهم در گرو همت سازندگان ماشین آلات است تا بتوانند خیال کارفرمایان را از توان تولید تجهیزات با کیفیت و تکنولوژی بالاتر آسوده کنند.
مدیر عامل شرکت رای صنعت توس افزود : سالهاست کشور ما گریبان گیر مشکلات اقتصادی و سیاسی می باشد و همیشه می گوییم دریغ از دیروز ، اما همیشه همراه این تلاطم ها اتفاقات زیاد و رو به جلوئی هم همراه بوده که نباید نادیده گرفته شود . چرخ این مملکت با امید و تلاش صنعتگران آن می چرخد و این امید ، نیروی اصلی همه اتفاقات خوب است که باید آن را تقویت و تبلیغ کنیم .
وی در ادامه با ارئه گزارشی از عملکرد یک سال اخیر شرکت و برنامه های آینده آن گفت : رشد 300 درصدی فضای تولید ، افزایش ماشین و ابزار و CNC، توسعه واحد ریخته گری و تکمیل تجهیزات آزمایشگاه ریخته گری ، طراحی و ساخت پمپ های جدید مثل AH14/12 در واحد تحقیق و توسعه ، تقویت واحد مهندسی و R&D و تولید و تحویل بیش از 80 دستگاه پمپ اسلاری جهت کارخانه جدید هماتیت شرکت گل گهر از جمله فعالیت های انجام شده در یک سال اخیر است.
یعقوبی افزایش رضایت مندی مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات ، توسعه سبد محصول ،بکار گیری تکنولوژی های جدید در فرآیند تولید ، توسعه آزمایشگاه تست عملکرد پمپ ها ، افزایش ظرفیت کوره های عملیات حرارتی ، توسعه محصولات در صنایع فولاد و آلومینیوم ، بهینه کردن و تجهیز خط ریخته گری را از جمله برنامه های آینده شرکت عنوان کرد.
گفتنی است : شرکت رای صنعت سعی کرده است ویژگی های زیر را برای مشتریان حفظ نماید:
سبد کامل محصولات ، کیفیت قابل رقابت  با نمونه خارجی ، قیمت های اقتصادی متناسب با کیفیت ، ارائه خدمات پس از فروش به بهترین شکل ممکن ، بالا بودن سطح دانش مهندسی پمپ های اسلاری ، ارائه مشاوره تخصصی در  زمینه انتخاب و جایگزینی پمپ های اسلاری ، انجام تست های لازم ، ارائه پیشنهادات فنی مطابق با آخرین استاندارهای روز دنیا ، ارائه خدمات On-Site ، ارائه خدمات مهندسی معکوس تخصصی در زمینه پمپ های اسلاری ، رزومه بسیار قوی از پمپ های تولید شده در معدن و شرکت های معتبر ، بهبود مستمر در کیفیت و خدمات مهندسی .